4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 17. héten visszatért a képernyőkre új évadjával a tévénézők egyik nagy kedvence, a Szerencsekerék, és rögtön le is tette a névjegyét.

Az RTL hétköznap estéit megnyitó ’Drága örökösök – A visszatérés’ a héten 450 ezer feletti átlagos nézettséggel büszkélkedhetett a teljes lakosság körében, ez nagyjából megfelel az elmúlt hetekben hozott eredménynek, igaz, az 500 ezres szint fölé ezúttal nem jutott egy epizód sem. A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49 éves korcsoportban pedig 14 százalék körüli átlagos közönségarányt tudott hozni a széria, ez szintén nagyrészt megegyezik az általában elért eredménnyel. 

A program második felében ismételten ’Az álommeló’ érkezett, az amerikai ’The Apprentice’ után meghonosított üzleti realityben a Cápaként is megismert üzletember, Balogh Levente keresi elnöki asszisztensét.  Néhány hetes gyengélkedés után úgy tűnik, hogy a vetélkedő teljesítménye stabilizálódott, és 420 ezres átlagnézettséget tudott a 17. héten, amely enyhe javulás az előző héten elért eredményhez képest. Ez a tendencia jelenik meg a 18-49 évesek korcsoportjában is, ahol 14 százalék feletti közönségarányt tudott tartani a héten a műsor.  

Kasza Tibiék jöttek, láttak és győztek

A Zsákbamacska után a TV2 főműsoridejének nyitányára a Kasza Tibi vezette Szerencsekerék következő évadja tért vissza – az pedig a 17. hét nézettségi adataiban egyértelművé vált, hogy a vetélkedő még mindig nagyon népszerű. A visszatérő Szerencsekerék 2. része

746 ezer nézővel megnyerte a hetet, a győzelemért csak saját magával versenyezve, összességében pedig 716 ezres átlagnézettséget tudott felmutatni a vetélkedő.

A TV2 legtöbb műsorával szemben a Szerencsekerék a fiatalabb korcsoportban is erős, így a 2. rész heti elsőségét itt is megszerezte, a szegmensbe tartozók közül 207 ezer nézőt ültetett a képernyők elé, 20,4 százalékos közönségarány mellett. A heti átlagos közönségarány a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 19-20 százalék körül alakult.

Pillanatkép a Szerencsekerék első évadjának egy adásából. Fotó: TV2
Pillanatkép a Szerencsekerék első évadjának egy adásából. Fotó: TV2

A Szerencsekerékre nem lehet panasza a csatornának, a műsorsáv második felében érkező, családi vetélkedőként futtatott ’Ütős ötös’ esetében azonban az elmúlt hetekben úgy tűnt, van ok az aggodalomra. Most azonban megnyugodhat a TV2, hiszen a széria újra 500 ezer feletti átlagos nézettséget tudott. A javulás látszik a kiemelt kereskedelmi korcsoportba tartozók esetében is, itt 15 százalék körüli átlagos közönségarányt tudott a héten az ’Ütős ötös’.

Csendes hétvége

Miután jelenleg egyik kereskedelmi csatorna sem futtat tehetségkutatót vagy vetélkedőt a pihenőnapokon, meglepőnek egyáltalán nem nevezhető, hogy a hétvége legsikeresebb műsora címét újra és újra elhozza ’A mi kis falunk’. Az RTL jó érzékkel szombat estékre mozgatott, saját gyártású sorozata a héten 564 ezres nézettségével simán megelőzte a TV2-n adott ’Átejtve’ 264 ezres nézőszámát.

Vasárnaponként mindkét kereskedelmi csatorna szinte csak filmeket ad, a TV2 ugyan próbálkozik a ’Pepe’ című sorozatával, ám ennek 275 ezres nézettsége feledhető, különösen úgy, hogy mindeközben az RTL adásába kerülő ’Nagypapa hadművelet’ 340 ezer feletti nézőszámot tudott hozni.

Így alakult a 17. hét

Ugyan a Szerencsekerék heti győzelméhez nem férhet kétség, összességében látványos, hogy a tavasz és a jó idő beköszöntével egyre kevesebben ülnek a képernyők előtt folyamatosan, és szinte elérhetetlen messzeségbe kerültek olyan nézőszámok, mint a 900 ezer, vagy az 1 millió, amit a hidegebb hónapokban még tudtak hozni a csatornák.

Ezzel együtt a heti összecsapás eredménye egyértelmű, hiszen a 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában a TV2 15 százalékot ért el, szemben az RTL 13,7 százalékával – a különbség elsősorban a visszatérő Szerencsekeréknek köszönhető.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!