3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 36. hét nézettségi adatai több érdekességet is tartogattak.

Az RTL hétköznapi estéinek sztárja továbbra is ’A konyhafőnök’, a főzős vetélkedő roppant hosszú, két órás műsoridejét átlagosan 332 ezer néző követte élőben, ez jelentős gyengülés az első két hét eredményéhez képest. A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49 éves korcsoportban 14,4 százalékos közönségarány mellett átlagosan 130 ezer nézőt ért el, ez szintén gyengébb teljesítmény a korábbiaknál.

A TV2-n is a gasztronómiáé volt a főszerep, hiszen elindult a szintén két órás műsoridejű ’Séfek séfe’, a csatorna elsőre átlagosan közel 490 ezres nézettségnek örülhetett, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 169 ezren követték a vetélkedőt – ez 18 százalék feletti közönségarányt jelentett. Összességében a csatornának így nem lehet oka a panaszra.

Ráugrottak a nézők a focimeccsekre

A magyar válogatott a héten kétszer is pályára lépett, az összecsapások pedig a közönséget is lázba hozták:

  • az EB-selejtezőn a nemzeti tizenegy a szerb válogatottal játszott csütörtökön, a 2-1-es magyar győzelemmel záruló összecsapást 609 ezren követték a képernyőkön – ez a világbajnokság óta tapasztalt legmagasabb nézőszám focimeccsen
  • felkészülési mérkőzésen találkozott Magyarország és Csehország vasárnap, az 1-1-es döntetlennel végződő meccset 535 ezren nézték élőben a készülékek előtt.

Érdekesség, hogy a kiemelt kereskedelmi korcsoportba tartozókat különösen lázba hozta a foci: a heti toplista második és harmadik helyére fért be a két összecsapás 250, illetve 202 ezres nézőszámmal, valamint 25,3 és 21,4 százalékos közönségaránnyal.

Szuperhétvége

Az őszi csúcsszezon igazán felpörgött, és egymást érték a hétvégi szuperprodukciók is. Az RTL szombaton a ’The Voice’ újabb válogatóját küldte adásba, ez ezúttal 521 ezer nézőig jutott, míg az utána adott celebvendégség, a ’Gyertek át!’ 227 ezer nézőt ért el.

A napi győzelem a TV2-nek jutott, a csatorna ugyanis duplázott a héten, és a ’Sztárban sztár leszek!’ két adással érkezett, a szombati 728 ezres közönségével dobbantott nagyot. Az utána következő ’Szerencsekerék – VIP’ azonban váratlanul gyenge eredményt ért el, és csak 338 ezer főig jutott.

Nagyot ment a 'Sztárban sztár leszek!' Fotó: TV2 Sajtószoba
Nagyot ment a 'Sztárban sztár leszek!' Fotó: TV2 Sajtószoba

Vasárnap az RTL-en ismét haraptak a cápák, és tovább pörgött az üzleti vetélkedő ’Cápák között’, a műsor 351 ezer nézővel zárt, ami jelentős romlás az első héten mért 468 ezerhez képest. A hétvége, és a hét abszolút győztese mindkét kategóriában a vasárnapi ’Sztárban sztár leszek!’ lett, a tehetségkutató egyebek mellett Tóth Gabi dühkitörése miatt is forgott a bulvársajtóban. Mindezt a nézők is falták:

a teljes lakosság körében 888 ezren követték az adást, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 285 ezren ültek le a képernyők elé, 25,2 százalékos közönségarány mellett.

Végül a ’Sztárban sztár leszek!’ után bemutatkozott a ’Mutasd a hangot is!’, a szintén éneklős vetélkedő erősen kezdett, és 720 ezres nézettséggel tette vélhetően elégedetté a csatornát.  

Így alakult a heti győztes

A héten nagyot ugrott a csatornák közötti különbség, a TV2 elsősorban a kiugróan erős hétvége miatt brutális, 18 százalék feletti átlagos közönségaránnyal örülhetett a heti győzelemnek. A 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában tehát a csatorna vitte el a pálmát, és 18,1 százalékával megelőzte az RTL által elért 14,5 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!