2p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

A Magyar Turizmus Zrt. még májusban írt ki közbeszerzést a belföldi, illetve a külföldi kommunikációhoz kapcsolódó feladatok ellátására egyenként 2 milliárd forintos keretösszeggel. Ez utóbbit nyerte el most a MEC Hungary, amely korábban, más néven már dolgozott az MT Zrt.-nek.

A Magyar Turizmus Zrt. 2 milliárd forint értékű közbeszerzését nyerte el a MEC Hungary Kft. – derül ki az európai közbeszerzési lapból. A kétéves szerződés a Zrt. külföldi kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi és online szolgáltatási feladatok elvégzésére vonatkozik. A májusban megjelent kiírás szerint a nyertesnek 23 országban folyó kampányhoz kell átfogó médiastratégiát és tervet készítenie, illetve a médiavásárlások és a kampányok értékelése is benne foglaltatik a nettó 2 milliárd forintban.

Az állami cég ugyanekkora keretösszeggel a belföldi kommunikációra is kiírt közbeszerzést, de ebben még nem hirdettek eredményt.

A nyertes MEC Hungary egy nagy nemzetközi kommunikációs- és médiaügynökség leányvállalata, amely a publikusan elérhető beszámolók alapján évek óta sokmilliárdos bevételt ér el, bár tény, hogy a reklámpiac gyengélkedése őket is érintette. A 2008-as 19 milliárdos bevétel 2012-re 8,6-ra csökkent, és tavaly is „csak” 9,7 milliárdot tudtak elérni. A Közbeszerzési Hatóság honlapja szerint az elmúlt szűk két évben 15 közbeszerzésen tudtak győzedelmeskedni, például a Szépművészeti Múzeum, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vagy a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem tenderein. Ők nyerték meg 2013-ban a Külügyminisztérium közel 125 ezer eurós tenderét a „Mi lenne, ha nem lenne Európai Unió” című kampányhoz kapcsolódva.

A cég korábban Mediaedge:cia Hungary Kft. néven már nyert médiatervezési és médiavásárlási közbeszererzéseket, amelyeket a Magyar Turizmus Zrt. írt ki. 

A kommunikációs tendereken egyébként a kormányzat kedvenc ügynöksége az I.M.G. Inter Media Group Kft. szokott győzedelmeskedni. Legutoljára a Miniszterelnökség 2,9 milliárdos tenderén nyert el egy 1,5 milliárdos részt.

Szász Péter
mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!