2p

A gazdasági recesszió okozta visszaesés és az alacsony forgalom ellensúlyozására a BTH Budapesti turisztikai Nonprofit Kft. számos ingyenes megjelenési lehetőséget dolgozott ki az idén a szállodai szakma részére.

Fekete László, a BTH ügyvezetője szerint csak az úti célok kínálati elemeinek összekapcsolásával, versenyképes ajánlatokkal és a szállodai, a főváros turizmusirányítási és a városüzemeltetési szektor összefogásával lehet az idén Budapesten az eddigieknél lényegesen jobb eredményeket elérni.

A BTH közleménye szerint a szállodai szakma örömmel üdvözölte a szervezet azon törekvését, miszerint a marketingcég a szállodák részére ingyenes promóciót biztosít a nagyszabású nyári online  Budapest Adventure kampányában. Emellett egész évben ingyenesen szerepelteti az ünnepekhez és a nagyobb eseményekhez, programsorozatokhoz kapcsolódó szállodai akciós ajánlatokat online felületein.

A BTH korábbi közlése szerint tavaly 2,3 millió vendég mintegy 5,4 millió vendégéjszakát töltött el a budapesti kereskedelmi szálláshelyeken, a vendégek száma 11,2 százalékkal, a vendégéjszakáké pedig 11,1 százalékkal esett vissza 2008-hoz képest. Ennél nagyobb mértékben, 15,7 százalékkal estek vissza a főváros turisztikai bevételei tavaly. Ezen belül a bruttó szállásdíj bevétel 15,5 százalékkal csökkent az előző évhez viszonyítva.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!