2009. február 23. 12:59

A gazdasági válság miatt, az utazási szokásokban történő változásoknak megfelelően a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a közeli küldőpiacokra és a belföldi turizmus élénkítésére fókuszál, a távolabbi piacokon pedig "fenntartó jellegű" marketingtevékenységet végez.

A nemzeti turisztikai marketing társaság hétfői közleménye szerint a gazdasági válság, valamint a tartósan magas euró és dollár árfolyam hatásai miatt a Magyar Turizmus Zrt. 2009. február 18-i igazgatósági ülésén döntöttek a cég tokiói külképviseletének bezárásáról és a Benelux államokban működő képviseletek összevonásáról. A döntést az év végéig hajtják végre.

A határozat értelmében a holland piacon a marketingmunkát a jövőben brüsszeli központtal látja el az MT Zrt.

A japán piaci marketingtevékenység ellátásáról szintén más formában, továbbra is gondoskodik a társaság. A válság hatásainak ellensúlyozásában fontos szerep jut a széles körű együttműködésnek a Magyar Turizmus Zrt. hazai és nemzetközi partnereivel, ezért a Zrt. szorosabbra fűzi kapcsolatait az Európai Utazási Bizottsággal (ETC) és a visegrádi négyekkel. Az együttműködés révén továbbra is folyamatosan jelen lesz Magyarország turisztikai kínálata a japán piacon - áll a közleményben.

MTI/Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.