1p

Alaposan átformálta a magyarok utazási szokásait a válság, a megváltozott helyzethez az utaztatók is kénytelenek voltak alkalmazkodni: előfoglalási kedvezményekkel, különleges akciókkal, átformált kínálattal készülnek az idei nyári szezonra az utazási irodák - írta hétfői számában a Világgazdaság a piaci szereplőkre hivatkozva.

A napilap a vezető hazai utazási irodákat kérdezte arról, hogy miként hangolták újra stratégiájukat, alakították át gazdálkodásukat. Mint írták, általános tapasztalat a cégek körében, hogy a rövidebb és olcsóbb utak iránt erősödött a kereslet, a legnépszerűbb desztinációk pedig a közeli nyaralóhelyek lettek; az idei szezont az árérzékenység jellemzi.

A gazdálkodást illetően az eddigi fix helyett a cégek rugalmas gazdálkodási kereteket alkalmaznak: költségeik, beruházásaik egy részét a bevételek realizálódásához igazítják. A külföldi partnereikkel is rugalmas szerződéseket kötnek, amelyeken menet közben is lehet korrigálni a kereslet függvényében.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!