TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

A Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága elfogadta a vállalat idei marketingtervét. A társaság munkájában 2007-ben is meghatározó irányelv a turisztikai szakmával és a stratégiai partnerekkel való szoros együttműködés.

A Magyar Turizmus Zrt. igazgatósága január 26-án elfogadta a társaság 2007. évi marketingtervét, amelybe már a szakmai szervezetek és Regionális Idegenforgalmi Bizottságok észrevételeit is beépítették. A turisztikai marketingterv a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégián alapul, amely 2013-ig foglalja keretbe a fejlesztéseket és a nemzetgazdasági célokat.

A Magyar Turizmus Zrt. munkájában 2007-ben is meghatározó irányelv a turisztikai szakmával és a stratégiai partnerekkel való szoros együttműködés. A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is.

Az MT Zrt. 2007-2008. évi marketingkoncepcióját a következő szempontok alakítják: kutatásokon alapuló döntések, a turisztikai országkép fejlesztése, Magyarország brandépítés, az arculat aktualizálása, magas színvonalú termékek kiemelése a promócióban, a marketingkommunikációs eszközrendszer hangsúlyainak áthelyezése, az MT Zrt. ügyfeleinek személyre szabott kiszolgálása, az MT Zrt. szakmai partnerségi viszonyainak hatékonyabbá tétele, a források koncentrálása, hatékonyságmérés.

A Magyar Turizmus Zrt. 2007-ben a 2006. évi költségvetésével megegyező összegből, 4,6 milliárd forintból gazdálkodhat, amiből tavaly hárommilliárd forintot fordítottak közvetlenül marketingtevékenységre. A szervezet átalakításának köszönhetően felszabaduló körülbelül háromszázmillió forint működési költség szintén a marketingtevékenységre csoportosítható át.

Menedzsment Fórum

Segítsen nekünk véleményével, és mi féléves előfizetéssel ajándékozzuk meg!

Rendszeresen olvassa cikkeinket, és lenne kedve részt venni a stratégiánk alakításában? Vegyen részt fókuszcsoportos kutatásunkban, és mi féléves előfizetéssel háláljuk meg segítségét, amely a Privátbankár.hu és az Mfor.hu hamarosan induló prémium szolgáltatására érvényes!

Kérjük, töltse ki az alábbi linken található kérdőívet, amely alapján a kutatást végző szakemberek összeállítják a fókuszcsoportokat. A kutatásba beválogatott jelentkezőket legkésőbb december 7-én értesítjük!

Jelentkezés

Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.