Az MT Zrt. tájékoztatása szerint a pekingi találkozó célja azt volt, hogy a turisztikai szervezetek Európát, mint turisztikai desztinációt mutassák be a kínai szakmának, valamint, hogy ünnepélyes keretek között elindítsák a közös európai turisztikai portál, a visiteurope.com kínai verzióját.
A közlemény kiemeli, hogy a szakmai eseményen részt vettek az európai nemzeti turisztikai marketingszervezetek vezető szakemberei is. A MT Zrt.-t Horváth Gergely vezérigazgató képviselte, aki december elején fogadta el az Európai Turisztikai Bizottság felkérését, hogy képviselje a közép-európai országokon belül a V4 országokat (Csehország, Magyarország, Lengyelország és Szlovákia) az ETC igazgatóságában.
Az Európát a kínai turisztikai piacon népszerűsítő marketing a visiteurope.com portálon keresztül kezdődik 2012-ben egy kampánysorozattal.
Az MT Zrt. a 2012. évi marketingtervében foglaltakkal összhangban továbbra is nagy hangsúlyt fektet a távolabbi piacokon való együttműködésekre, a többi között az Európai Turisztikai Bizottsággal - olvasható a közleményben.
MTI