2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) három magyar társkiállítóval közösen, a V4 együttműködés keretében jelenik meg India legnagyobb turisztikai szakmai vásárán, a SATTE kiállításon.

A nemzeti turisztikai marketing társaság hírlevelében azt írta, hogy a rendezvény során a Visegrádi Országok turisztikai kínálata január 28-30. között Újdelhiben, január 31-én a kalkuttai workshopon, február 1-2-án pedig Mumbaiban mutatkozik be. A Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingtervében kiemelt területként szerepel az úgynevezett feltörekvő piacokon (Arab-öböl térsége, Dél-Amerika és Ázsia – különösen Kína és India) való megjelenés, aktív turisztikai marketingtevékenység révén.

A kiállítással összefüggésben együttműködés alakult ki a Magyar Turizmus Zrt. és a vásáron részt vevő magyar utazási irodák képviselői között. Ennek keretében az utazási irodák vállalták, hogy az MT Zrt.-vel közösen kidolgoznak egy kifejezetten az indiai piac igényeinek megfelelő ajánlatokat bemutató brosúrát, illetve a nemzeti turisztikai marketingszervezettel való egyeztetés után új piaci szegmensekre is készítenek turisztikai ajánlatokat. Az együttműködés részeként a magyar utazási irodák – egymással egyeztetve – különböző, a hazai turisztikai piacon még újnak számító indiai utazási irodákkal veszik fel a kapcsolatot, amelyek képviselőit még az idei évben vendégül látják Magyarországon egy tanulmányút keretében.

A Visegrádi Négyek turisztikai együttműködése a The European Quartet – One Melody (Európai négyes - közös dallam) márkanév alatt 2003 óta folyik. Csehország, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia turisztikai együttműködésének fő célja, hogy összehangolt munkával és a rendelkezésre álló források egyesítésével  mind szélesebb körben közösen népszerűsítsék a közép-európai régió turisztikai kínálatát, elsősorban a tengerentúli piacokon.

A Visegrádi Országok tavaly kezdték meg közös marketingtevékenységüket Indiában, mivel a tagországok nagy potenciált láttak az indiai piacban. A Magyar Turizmus Zrt. indiai piacon folytatott marketingtevékenységének következő lépéseként, a társaság február 18-22. az OTM (Outbound Travel Mart-Mumbai) kiállításon több magyar társkiállítóval közösen népszerűsíti a hazai konferenciaturisztikai kínálatot.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!