A félrelépő macsóférfi hódítása a romantikus vízparti homályban azonban szerintem legfeljebb a felesége mellett unatkozó férfiak célcsoportját győzheti meg egy "dugikiruccanásra". A fiatalok 20 éves koruk környékén általában még nem házasok, így nem tudom, hogyan azonosulhatnának az aktus után jegygyűrűjét elrejtő férfiszereplővel. És normális esetben a csinos fiatal nők sem arra vágynak, hogy egy nős pasi teperje őket le a nádasban. (A reklám azért is alkalmasabb az idősebb korosztály megszólítására, mert a 80-as években fénykorát élő KFT "Balatoni nyár" című számának klipjéhez hasonlít, amelyben szintén csónakban szeretkezik a pár, illetve a férfi utána megpróbálja elrejteni jegygyűrűjét a lány elől.)
Még valamit nem értek ezzel a reklámmal kapcsolatban. Ha a fantáziatlanságnak akart hadat üzenni az internetes terjesztésre szánt kisfilmmel a cég, miért keverte bele a karikagyűrűt? Nem lehetett volna egyszerűen szeretkező párral hirdetni a tóparti üdülés nagyszerűségét? Ez is elég újszerű lett volna a vállalat részéről, biztos vagyok benne, hogy az áhított publicitást is megkapták volna a médiától. Ráadásul sok a magányos ember, szerintem néhányat közülük ez az alternatíva is meggyőzött volna.
navaKapcsolódó anyagok:
Fuckin békávé? Tacepao a kirakatban Fejeld le, mint Zidane! Spórol a kormány Túl jó dolga van a magyar betegnek!