2007. július 13. 09:51

Új belföldi turisztikai kiállítást és szállásbörzét szervez a G-mentor Kft. szeptember 14-16. között Budapesten.

A szervező cég közleménye szerint a Westend bevásárlóközpontban, a Millennium tetőkertben 2500 négyzetméteren mutatják be kínálatukat a belföldi turisztikai piac szereplői. A Főszezon című, első belföldi turisztikai vásár szorosan kapcsolódik az Itthon otthon van lapcsaládhoz, mivel a kiállítás rendezője a lapcsalád kiadója.

A közlemény szerint a piacon egyre nagyobb volt az igény arra, hogy a magyar kiállítási piacon önállóan is megjelenjen a belföldi turizmus.

"A belföldi turizmus minden eddiginél nagyobb ütemben fejlődik, a hazai lakosság ma már igényes és fizetőképes vendégkört jelent. Ehhez az utóbbi években sikeresen felzárkóztak a hazai szolgáltatók, egyre több az olyan magas színvonalú vendéglátóhely, hotel, panzió, étterem, amely elsősorban a belföldi vendégekre számít" - olvasható a közleményben.

A Westend Bevásárlóközpontot naponta több mint 120 ezren keresik fel, a mintegy kétszáz kiállító arra számít, hogy az első rendezvénynek 40-50 ezer látogatója lesz.

A kiállítás keretén belül a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében bemutatkoznak a magyarországi turisztikai régiók, kastélyszállók, wellneszhotelek is. A kiállítást szórakoztató programok, könnyűzenei produkciók is színesítik.

MTI/Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.