A szervező cég közleménye szerint a Westend bevásárlóközpontban, a Millennium tetőkertben 2500 négyzetméteren mutatják be kínálatukat a belföldi turisztikai piac szereplői. A Főszezon című, első belföldi turisztikai vásár szorosan kapcsolódik az Itthon otthon van lapcsaládhoz, mivel a kiállítás rendezője a lapcsalád kiadója.
A közlemény szerint a piacon egyre nagyobb volt az igény arra, hogy a magyar kiállítási piacon önállóan is megjelenjen a belföldi turizmus.
"A belföldi turizmus minden eddiginél nagyobb ütemben fejlődik, a hazai lakosság ma már igényes és fizetőképes vendégkört jelent. Ehhez az utóbbi években sikeresen felzárkóztak a hazai szolgáltatók, egyre több az olyan magas színvonalú vendéglátóhely, hotel, panzió, étterem, amely elsősorban a belföldi vendégekre számít" - olvasható a közleményben.
A Westend Bevásárlóközpontot naponta több mint 120 ezren keresik fel, a mintegy kétszáz kiállító arra számít, hogy az első rendezvénynek 40-50 ezer látogatója lesz.
A kiállítás keretén belül a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében bemutatkoznak a magyarországi turisztikai régiók, kastélyszállók, wellneszhotelek is. A kiállítást szórakoztató programok, könnyűzenei produkciók is színesítik.