A CIB Bank a honlapján tette közzé, hogy
február 22-én 14 órától február 23-án 20 óráig az elektronikus csatornáikat érintő rendszerfejlesztést hajtanak végre.
Ez azt jelenti, hogy az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetőek:
- visszahíváskérés,
- fióki időpontfoglalás,
- a panaszbejelentés,
- a hitelkalkulátorok,
- az online hiteligénylés
De nem lesz elérhető sem a CIB Bank Online, sem a CIB Bank Mobilalkalmazás se, így:
- nem tud átutalási megbízást indítani, jóváhagyni,
- az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása nem lesz elérhető,
- a számlatörténet, egyenleg és egyéb adatok, dokumentumok ellenőrzése nem lesz lehetséges,
- a bankkártyával kapcsolatos műveletek – limitmódosítás, átmeneti kártyablokkolás, virtuális kártya rögzítése nem lesz elvégezhető, valamint a kártyájával végzett tevékenységekkel kapcsolatos push üzenet nem érkezik meg,
- a befektetési funkciók nem lesznek elérhetőek,
- a Mobilalkalmazás regisztrálása és újraregisztrálása nem lesz lehetséges,
- a withkey tokent igénylő szolgáltatások (például TAK generálás) nem lesznek elérhetők.
Bankártyával azonban lehet majd pénzt felvenni ATM-ből.
A CIB azt kéri, hogy
- az értéknapos utalásokat a kiesés ideje előtt rögzítsék be és hagyják jóvá,
- amennyiben ebben az időszakban tervez valaki nagyobb összegű online kártyás vásárlást, azt ütemezze át, amennyiben lehetséges a kiesés előtti időszakra,
- a zavartalan bankkártya-használat érdekében biztosítson megfelelő fedezetet a bankszámláján, valamint gondoskodjon a megfelelő kártyalimitek beállításáról.