2p

Van magyar ügyfél, akinek már jóváírták a számláján a jogosulatlan terhelést.

Június 26-án vette észre sok magyar felhasználó, hogy az Apple egyik szolgáltatása (először az Apple Pay rendszerét gyanúsították, de később kiderült, hogy az App Store terhelte meg a felhasználók regisztrált bankkártyáit) jogosulatlanul zárolt összegeket bankkártyájukon.

A Gránit Banknál már vasárnap megtörtént az ügyfelek kártalanítása, a bank ugyanis rögtön felvette a kapcsolatot az Apple-lel és vasárnap már meg is érkeztek a jóváírások a pénzintézethez.

A további érintett bankok közül az Erste is elkezdte a visszatérítést, a Raiffeisen tájékoztatása szerint pedig a jövő hét folyamán azokat a terheléseket is jóváírják a számlákon, amelyeket az Apple még nem térített vissza. A Revolut még pénteken közölte, hogy minden érintettel együttműködnek, és a lehető leghamarabb igyekeznek rendezni a helyzetet.

Frissítés!

Vasárnap délutántól az MBH Bank is a következőkről tájékoztatta ügyfeleit a honlapján:

"Kedves Ügyfelünk! Az Apple megkezdte az általa tévesen terhelt tranzakciók visszatérítését, ügyfeleink egyenlegében a jóváírás kártyatípustól és kibocsájtótól függően rövidesen megjelenik vagy már meg is jelent. Ezúton is köszönjük ügyfeleink türelmét!"

(via rtl.hu)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!