1p

A bank elnézést kért, és mindenkit értesített, aki így járt - azt nem tudni, hány ügyfél érintett, de anyagi kár senkit sem ért.

Érdekes esetről számolt be a Telex egyik olvasója: decemberben egyszer csak levontak 41 ezer forintot az OTP-s számlájáról, és hirtelen nem tudta hová tenni a tranzakciót. A bank call centerétől kapta meg később a tájékoztatást arról, hogy egy augusztusi bevásárlásának az összegét vonták le négyhónapos késéssel számlájáról. Az ügyintézőtől azt is megtudta, hogy nem egyedül járt így, más ügyfelek is ugyanerről érdeklődtek a call centernél.

A lap megkérdezte az OTP-t, hány ügyfelet érintett a technikai probléma, amiről egyébként a decemberi levonáskor sms-ben is értesítették az érintetteket. A bank válaszából nem derül ki, hányan járhattak így, de mindenkit tájékoztattak, aki így járt és elnézést is kértek a hibáért. Azt a bank és a Telex olvasója is hangsúlyozza: nem történt dupla terhelés, a vásárlás ellenértékét csak egyszer vonták le a számláról - igaz, négyhónapos csúszással.

Címlapképünk illusztráció, forrás: Depositphotos

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!