A vállalat a fejlődő piacokon - elsősorban Ázsiában és Latin-Amerikában - próbál minél nagyobb részesedést szerezni, írja a BBC News.
A növekvő szingapúri, kínai és venezuelai eladások ösztönözték arra a vállalatot, hogy növelje a termelőkapacitást. Indiában a kereslet megugrására számítanak, miután közel egy hónappal ezelőtt megszüntették a külföldi borokra és szeszesitalokra kivetett hatalmas adókat.
Jelenleg mindössze egy százalékra tehető a skót whisky részesedése az indiai whisky-piacon, azonban elemzők szerint ez az arány akár négyszeresére is nőhet a következő öt évben az adók csökkentésével.
"A Dewar's prémium whiskyjei iránt jelentősen megnőtt a kereslet, különösen Ázsiában és egyéb fejlődő piacokon, ahol a márkát csak az elmúlt három évben vezettük be" - közölte Andreas Gembler, a Bacardi vezérigazgatója.
A Bacardi 1998-ban vásárolta meg a Dewar's márkát, és összesen 300 embert foglalkoztat hét skóciai üzemében.