A MOL-csoport 124 üzemanyag-töltőállomással növelte csehországi hálózatát, miután a mai nap lezárult a Bohemia Realty és a Pap Oil társaságok július 3-án bejelentett megvásárlása. A MOL-csoport így összesen már 149 kiskereskedelmi állomással rendelkezik, és közel 5 százalékos részesedést ér el a cseh kiskereskedelmi üzemanyagpiacon - olvasható a cég közleményében.
A lépés további lehetőségeket teremt a cseh piacon, hiszen a tranzakció sikeres zárását követően a MOL-csoport kiskereskedelmi piaci részesedése megközelíti az 5 százalékot és a töltőállomások számát tekintve az ország ötödik legnagyobb cégévé vált. A MOL-csoport célja, hogy középtávon 10 százalékos részesedést érjen el a kiskereskedelmi piacon további organikus és inorganikus lépéseken keresztül - írja a cég.
A közlemény kiemel: a kutak a Csehországban jól ismert PAP Oil márkanéven üzemelnek. A jövő év első felétől az új kutakon is lehet majd fizetni a MOL-csoport kártyáival, így a MOL Gold kártyát a MOL-csoport mind az 1744 töltőállomásán lehet majd használni. A helyi vásárlók továbbra is zavartalanul tankolhatnak a Pap Oil kártyával.
A MOL-csoport 11 országban 8 márkanév alatt üzemelteti töltőállomás-hálózatát, a 124 csehországi kút megvásárlásával mintegy 7,5 százalékkal növelte töltőállomásai számát a MOL-csoport.
mfor.hu