1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felmérése szerint tavaly közel 128 milliárd forintot "mozgatott meg" a reklámpiac.

Menedzsmentfórum

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felmérése szerint tavaly közel 128 milliárd forintot "mozgatott meg" a reklámpiac.

A Világgazdaság információi szerint 2002-ben a sajtó részesedése 1 százalékkal meghaladta a televízióét (42 és 41 százalék). Őket követi messze lemaradva (9 százalékkal) a köztéri reklámok, majd a rádió (6 százalékkal). Az utolsó helyen osztozik az internet és a mozi (1-1 százalékkal).

Az MRSZ felmérése jelentős különbségeket mutat a Mediadiagnózis által készített listaáras felméréssel. A Mediadiagnózis például a televíziók 65 százalékos részesedését mutatta ki, míg a sajtó 25 százalékkal képviseli magát. A rádió és közterület részesedésének meghatározásánál már kisebb a differencia, a Mediadiagnózis szerint a közterület és a rádió is 6-6 százalékkal részesült a reklámtortából - írta a Világgazdaság.

Kapcsolódó anyag
Ha feltűnnek a legnagyobb hirdetők


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!