Menedzsmentfórum
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felmérése szerint tavaly közel 128 milliárd forintot "mozgatott meg" a reklámpiac.
A Világgazdaság információi szerint 2002-ben a sajtó részesedése 1 százalékkal meghaladta a televízióét (42 és 41 százalék). Őket követi messze lemaradva (9 százalékkal) a köztéri reklámok, majd a rádió (6 százalékkal). Az utolsó helyen osztozik az internet és a mozi (1-1 százalékkal).
Az MRSZ felmérése jelentős különbségeket mutat a Mediadiagnózis által készített listaáras felméréssel. A Mediadiagnózis például a televíziók 65 százalékos részesedését mutatta ki, míg a sajtó 25 százalékkal képviseli magát. A rádió és közterület részesedésének meghatározásánál már kisebb a differencia, a Mediadiagnózis szerint a közterület és a rádió is 6-6 százalékkal részesült a reklámtortából - írta a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyag
Ha feltűnnek a legnagyobb hirdetők