A programmagazinok eladásánál stratégiai szempontok játszottak szerepet. Megvizsgálva az összeurópai TV magazin piacot világossá vált, hogy a műsorprogram információs üzletág egyre több és több befektetést igényel; a nyomtatott hírújságokkal szemben egyre inkább eltolódik a hangsúly az elektronikus programszolgáltatók irányába. Mindezek együttesen azt jelentik, hogy csak az ebben az üzletágban nagyon erős, kiemelkedő nemzetközi kapcsolatokkal és már meglévő új fejlesztésekkel rendelkező cégek lehetnek versenyképesek.
A jövőben a Heinrich Bauer Csoport fogja kiadni Szlovákiában az Euro Televizia magazint, a Tele Magazint és a TV Maxot; Csehországban a TV Max-ot, a TV Plus-t, a TV Revue és a Tydenik Televize-t, Romániában a TV Mania és a TV Satelit magazinokat. A Ringier napilapokhoz és magazinokhoz tartozó, mellékletként megjelenő TV újságokat nem adják el, áll a társaság közleményében.
A Bauer Publishing Group 166 magazint ad ki és közel 6550 munkatársa van 14 országban. A program magazin szektorban a Bauer Publishing Group a piac 46,9 százalékát tudhatja magáénak - a 8,7 millió példánnyal - így az európai piac vezetője, melyet az új vásárlással meg is erősít.
A svájci Tele, TV vier és TV2 (egy közös szerkesztőséggel) az Axel Springer Publishing House tulajdonába kerülnek 2007. július 1-től.A 27 fős szerkesztőséget is átveszi az Axel Springer. A TVtäglich a továbbiakban is a Ringier és a Tamedia AG közös kiadványaként jelenik meg.
Az Axel Springer a legnagyobb németországi napilapkiadó és a harmadik legnagyobb kiadóvállalat. Több mint 170 napilapot és magazint ad ki 33 országban, 9733 munkatárssal dolgozik. A TV8 című programmagazin, mely Svájc nyugati részén jelenik meg, a Ringier Romandie portfoliójában marad.