1p

Akár ezernégyszáz állásba is kerülhet a Nike sportszergyártó vállalat megújulási programja, aminek részleteit pénteken hozta nyilvánosságra a cég.

A társaság megnyirbálja menedzsmentjét, és átalakítja a Nike márkát úgy, hogy hat földrajzi régióra összpontosítson a jelenlegi négy helyett - közli a CNN.

"Ez az új modell lehetővé teszi számunkra, hogy megfelelőbben ki tudjuk szolgálni az egyes régiókban élő fogyasztóink igényeit, és hogy gyorsabb üzleti döntéseket hozhassunk, kisebb menedzsmenttel" - mondta el Charlie Denson, a Nike elnöke.

A döntés helyességét elemzők is megerősítették, de hozzátették, hogy ez csak egy része azon lépéseknek, amelyeket a cégnek meg kellene tennie.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!