A Szerencsejáték Zrt. honlapján közzétett szerződések alapján az állami vállalat 8 céggel 342,4 millió forintos összértékben kötött reklámhirdetésekre vonatkozó szerződéseket. A határidők alapján több kisebb - egyhetes - kampányok és egész hónapra vonatkozó megállapodások is születtek.
Az állami társaság a fenti összegnek 51 százalékát az MTVA-hoz juttatta, összesen ugyanis ekkora összegű hirdetést kötöttek le a közmédia valamelyik felületén. Ez összegszerűen 174 millió forintot jelent. A második legnagyobb kedvezményekett az Atmedia volt, mely egyebek mellett a Viasat3, Viasat6, Sport1, AMC csatornák tulajdonosa Magyarországon. Velük majdnem 60 millióért szerződött márciusban a Szerencsejáték, ez az egész hónapban elköltött összeg 17,5 százalékát jelenti.
Majdnem 31 milliót kaszált a Juventus Rádiót működtető társaság is, és ennél csak egymillióval kevesebbet zsebelhetett be a Mediaworks Regionális Kiadója.
A nemrég tulajdonost váltó - mára vállaltan kormánypárti lap kiadója, a Napi Gazdaság Kft közel 4 milliós szerződést ütött nyélbe a Szerencsejátékkal.
Az állami társaság reklámköltéseit illetően változásnak lehetünk szemtanúi, hiszen tavaly már kikerültek a partnerek közül a Simicska-érdekeltségű reklámcégek. Helyettük egyre nagyobb partnerré válik a közmédia. A Szerencsjáték Zrt. februárban egyébként a jobboldali milliárdos, Vitézy Tamás becsődölt cégével is 15 millióért szerződött. Noha az a szerződés az egész évre szólt volna, két héttel később a Helyi Téma tönkrement.
mfor.hu