A légitársaság a hat százalékos pluszt a tavalyi év elején indított új, kezdeményező, széles közönséghez szóló kereskedelmi stratégiájának tulajdonítja, amelynek részeként új árazási politikát vezetett be, céges ügyfeleinek számát pedig megötszörözte.
A legnagyobb, több mint tíz százalékos növekedést októberben és decemberben érte el a cég. Különösen sok utas repült az elmúlt évben a hamburgi (plusz 49 százalék), a helsinki (plusz 22 százalék), a koppenhágai (plusz 10 százalék), a római (+54 százalék), a stockholmi (+21 százalék), a larnacai (plusz 16 százalék), a bejrúti (plusz 40 százalék), a szkopjei (plusz 18 százalék) és a tiranai (plusz 34 százalék) járatain.
200 ezerrel több utas repült a Malévvel 2009-ben
Mintegy 3,3 millió utas repült tavaly a Malévval, ez hat százalékos növekedés 2008-hoz képest, közölte hétfőn a légitársaság. A cég piaci részesedése két százalékponttal 43,5 százalékra növekedett.