2007. szeptember 26. 04:44

EcoVision programjának keretében 2012-ig 30 százalékra növelné úgynevezett "zöld", környezetbarát termékeiből származó bevételét a Royal Philips Electronics, szemben a 2006. évi 15 százalékkal.

A Philips negyedik EcoVision programjának további célja, hogy a vállalat működésének energiahatékonyságát 25 százalékkal növelje, illetve az elkövetkező öt évben megduplázza, és így egymilliárd euróra növelje a "zöld" termékek fejlesztésére fordított befektetéseket.

Ennek szellemében 2008 végére a vállalat valamennyi irodáját energiahatékony világítási rendszerrel szereli fel, illetve a gyártás és a disztribúció során is tovább csökkenti az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, áll a társaság közleményében.

Az energiahatékony világítástechnikai megoldások mellett a Philips “zöld” termékportfóliója orvosi műszereket, szórakoztató elektronikai termékeket, valamint háztartási és szépségápolási cikkeket is tartalmaz.

A  Lengyelországban található két kompakt fénycsőgyárában a vállalat jelenleg 900 munkavállalót foglalkoztat, és ez a szám jelentősen növekedni fog az új gyártósorok üzembe helyezésével, melyet az energiatakarékos kompakt fénycsövek iránt megnövekedett igény tett szükségessé. A 25 millió eurós beruházás eredményeképp a Philips 2008-ra megduplázza termelő kapacitását lengyelországi gyáraiban.

Menedzsment Fórum