2p

EcoVision programjának keretében 2012-ig 30 százalékra növelné úgynevezett "zöld", környezetbarát termékeiből származó bevételét a Royal Philips Electronics, szemben a 2006. évi 15 százalékkal.

A Philips negyedik EcoVision programjának további célja, hogy a vállalat működésének energiahatékonyságát 25 százalékkal növelje, illetve az elkövetkező öt évben megduplázza, és így egymilliárd euróra növelje a "zöld" termékek fejlesztésére fordított befektetéseket.

Ennek szellemében 2008 végére a vállalat valamennyi irodáját energiahatékony világítási rendszerrel szereli fel, illetve a gyártás és a disztribúció során is tovább csökkenti az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, áll a társaság közleményében.

Az energiahatékony világítástechnikai megoldások mellett a Philips “zöld” termékportfóliója orvosi műszereket, szórakoztató elektronikai termékeket, valamint háztartási és szépségápolási cikkeket is tartalmaz.

A  Lengyelországban található két kompakt fénycsőgyárában a vállalat jelenleg 900 munkavállalót foglalkoztat, és ez a szám jelentősen növekedni fog az új gyártósorok üzembe helyezésével, melyet az energiatakarékos kompakt fénycsövek iránt megnövekedett igény tett szükségessé. A 25 millió eurós beruházás eredményeképp a Philips 2008-ra megduplázza termelő kapacitását lengyelországi gyáraiban.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!