2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ahogy a hagyományos üzleti ajánlatoknak kialakultak módszerei, úgy formálódik ez az e-mailek esetében is. Az elektronikus úton továbbított küldemények esetében is több tényező van, amely a levél sikerét vagy kudarcát okozza. Fontos azonban, hogy a bizonytalanabb jogi környezet miatt az etikai szabályokat is szem előtt tartsuk az e-mailek esetében.

19. Készen állni

Az üzleti ajánlatok kapcsán a címzettben mindig megfogalmazódik egy első reakció a termékünk vagy szolgáltatásunk kapcsán, még azelőtt, hogy válaszolna a levélre és esetleg további információkat kérne. Éppen ezt a képet árnyalhatjuk ha a levéllel azt támasztjuk alá, hogy olyan dolgot kínálunk, amire szüksége van. Ezt segítik a linkek által elérhető további információk, amelyeknek viszont készen kell fogadniuk az érdeklődőket.

Az e-mailek esetében is hasznos lehet a benchmarking. Amennyiben hozzá tudunk jutni konkurensek leveleihez célszerű azokat áttanulmányozni.

20. A címzettek ne keveredjenek

Kellemetlen és amatőr hiba, amikor úgy küldenek ki több címzettnek üzleti levelet, hogy a címzettek mindegyike látszik. A megkeresetteknek nem kell tudniuk egymásról, még taktikai megfontolásból se próbálkozzunk ilyen trükkel. A helyzetet ugyanis tovább bonyolíthatja, ha az ügyfél véletlen válasz mindenkinek funkcióval reagál a levelünkre.


Most, hogy tudja mire kell figyelni, rajta olvassa át újra a kiküldés előtt álló leveleit.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!