A közlemény szerint a gyártó 2010-ben a magyarországi piaci átlagnál kisebb, 23 százalékos visszaesést könyvelhetett el, ezzel megőrizte a 9. helyet a márkák sorrendjében.
Az autópiaci adatokat rendszeresen közlő Datahouse Kft. szerint tavaly összesen 43.476 új autót helyeztek forgalomba Magyarországon, ami 27,8 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál.
A múlt évben forgalomba helyezett Peugeot gépjárművek 63 százaléka személyautó, 37 százaléka pedig haszonjármű volt.
A Peugeot-értékesítést tekintve a tehergépjárművek aránya közel 5 százalékkal nőtt, míg a márka személyautói közül a legnagyobb arányban, 47 százalékban, az alsó-középkategóriás modellek találtak gazdára.
A Peugeot tavaly világszinten 2,142 millió járművet adott el, ami 16 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Ennek révén a világpiacon 3 százalékos részesedést ért el, s megerősítette első helyét a francia autómárkák rangsorában.
MTI