2p

Felkészül: Balásy Gyula!

Újabb kommunikációs kampány jön több mint 236 millió forintból - derül ki abból az összefoglaló tájékoztatásból, amit a Nemzeti Kommunikációs Hivatal töltött fel a közbeszerzési hatóság adatbázisába.

A közbeszerzés tárgya az

"Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása",

aminél több nem derül ki a dokumentumból. Véleményünk szerint azonban a kampány fókuszában az európai parlamenti választások és a migráció lesz.

Minderre nettó 236,2 millió forint jut, aminek 30 százaléka, vagyis 70,8 millió opciós tétel.

Tekintve, hogy korábban a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kommunikációs tendereiből kvázi kizárták Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeit, a Balásy Gyulához köthető New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. dolgozhat a kampányon.

Alvállalkozóként a megszokott cégeket vonják be: a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-t, valamint a p2m Consulting Kft.-t.

A New Land Media Kft. tavaly hatalmasat növekedett, hiszen a korábbi 1,5 milliárd forint után több mint 25 milliárdos bevétel folyt be a cég kasszájába. Ebből a végén 2,1 milliárdos tiszta nyereség maradt. Ehhez képest a Lounge Design sokkal kisebb volumenű társaság, hiszen "csak" 3,1 milliárdos bevételre tettek szert (2016-ban 783 millió forint volt), és végül 1,1 milliárdos nyereséget könyvelhettek el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!