Az 1982-ben forradalmi újításnak számító italból naponta 119 millió pohárral fogyasztanak a világ 173 országában. A cukormentes üdítők világpiacán, akárcsak itthon is kategóriavezető a márka. Az üdítőital-piacon 1982-ben szinte nem is létezett az alacsony kalóriatartalmú szegmens: a Coca-Cola light bevezetése nem csak a vállalat, de a teljes kategória számára is áttörésnek számított, áll a társaság közleményében.
"Amikor a Coca-Cola light megkezdte pályafutását 1982-ben, elsőként buzdította szlogenjével az embereket, hogy "Csak az íz kedvéért" fogyasszák" - mondta Katie Bayne, a The Coca-Cola Company észak-amerikai marketing igazgatója.
"Majdnem száz évig, a Coca-Cola light bemutatásáig a Coca-Cola nevet kizárólag a klasszikus "Coke" üdítőnek tartottuk fenn" - mondta el Philip Mooney, a The Coca-Cola Company Archívum vezetője. "A Coca-Cola light megjelenése volt az előfutára számos korszakalkotó újításnak az üdítőiparban, valamint segített a vállalatot gyors sikerpályára állítani - mára már több mint 400 különböző márkát kínálunk szerte a világon."