A Young and Rubicam Budapest Kft. és a Spiritcom Kommunikációs Kft. - mint közös ajánlattevők - nyerték a Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. által az Új Magyarország Vállalkozói Program termékeinek egy éves integrált kommunikációs és marketing feladatainak ellátása kiírt nyílt közbeszerzést - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A kiírás egy évre és 260 millió forint keretösszegre szólt. Az éves integrált kommunikációs és marketing feladatok ellátása magában foglalja a weboldal fejlesztését, a call center működtetését, a rendezvényszervezést, a direkt marketinget, a kreatív tervezést és nyomdai szolgáltatást, valamint a médiavásárlást is.
Miután a keretösszeg adott volt, az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes. Az értékelésnél legnagyobb súllyal a szakmai koncepció esett a latba.
A nyertes ajánlatot követő legkedvezőbb ajánlatot a Draft FCB Kft. tette. Ajánlatot tett még az Ogilvy and Mather Reklámügynökség, a Prohome Kft., és a Mindshare Médiaügynökség Kft.