2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Rekordbevétellel zárta tavalyi évét a TV2 kereskedelmi televíziós csatorna: árbevétele 1,3 százalékkal, 26,197 milliárdról 26,527 milliárd forintra nőtt - mondta el a társaság szerdai sajtóbeszélgetésén Várdy Zoltán vezérigazgató.

Minden idők legnagyobb bevételét érte el 2008-ban a TV2, és erre a rekorderedményre ráadásul úgy tettünk szert, hogy a cég megőrizte magas nyereségrátáját – mondta Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója, a csatorna tavalyi eredményeit bemutató sajtóbeszélgetésén. A csatorna árbevétele 1,3 százalékkal, 26,197 milliárdról 26,527 milliárd forintra nőtt. A csatorna profitszintje kicsit növekedett”, ám a nyereségről ennél konkrétabb adatot a vezérigazgató nem közölt, arra hivatkozva, hogy a cég tulajdonosa tőzsdei társaság.

A kereskedelmi televízió vezetője szerint nem csak a tavalyi kiváló mérlegadatok, hanem a 2008 végén végrehajtott átszervezés következtében a TV2 felkészülten, stabil alapokkal kezdhette meg a 2009-es évet.

Várdy Zoltán hozzátette, hogy véleménye szerint a megváltozott piaci körülmények ellenére a televízió továbbra is kiemelt fontosságú médium marad a reklámozók körében. „Egy sikeres és újító médiavállalkozás, a hirdetők számára továbbra is garanciát nyújt arra, hogy hatékonyan érjék el a célcsoportjukat.”

Az eseményen részt vett Patrick Tillieux, a ProSiebenSat.1 nemzetközi piacokért felelős ügyvezető igazgatója is, aki elmondta, hogy a tavalyi év legfontosabb mérlegadatai alapján a TV2 továbbra is a ProSiebenSat.1 egyik zászlóshajója, a magyarországi tevékenységünket illetően hosszú távú terveink vannak.

A ProSiebenSat.1 cégcsoport kapcsán elhangzott, hogy a tavalyi összbevételei meghaladták a 3 milliárd eurót. A 13 európai országban médiavállalkozásokat működtető cég EBITDA-ja, azaz az adó-, kamat-, és értékcsökkentés előtti normál üzleti eredménye 675 millió eurót tett ki, mely a 2007-es adatokhoz viszonyítva 1,7 százalékos növekedést jelent. A cégcsoport egészének konszolidált eredménye a múlt évben 129 millió euro veszteséget mutat, melynek fő oka az SBS 2007-es megvásárlásából származó goodwill-i leírás volt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!