Az Alstom 39 háromkocsis és 12 négykocsis szerelvényt gyárt majd, amelyeket az SNCF a regionális vasúti szolgáltatás fejlesztésére használ. A kiemelkedően nagy megrendelés teljesítésében - egy együttműködési megállapodás alapján - a Bombardier is részt vesz. Az Alstom hasonló, a nyugat-európai országokban nagy népszerűségnek örvendő vonatokkal pályázott korábban a MÁV elővárosi motorvonat tenderén is.
A Coradia Duplex az egyik legnépszerűbb emeletes vonatszerelvény, a járműcsalád emeletes vonatai szinte a világ minden táján közlekednek. Az elmúlt hat évben a francia, svéd és luxemburgi üzemeltetők több mint négyszáz emeletes szerelvényt rendeltek az Alstomtól, de a Coradia Duplex család tagjai szállítják az utasokat Spanyolország, Olaszország, Svájc, Belgium és Portugália számos régiójában valamint a több francia régió elővárosi vonalain is.
Az SNCF megrendelése része annak a francia régiók által finanszírozott többéves fejlesztési programnak, amely 2000 szeptemberében kezdődött, és amelynek célja a Regionális Express Vonat (TER) flotta felújítása. A kiemelkedően nagy megrendelés teljesítésében az Alstom gyárai és fejlesztő központjai közül a franciaországi valenciennes-i, tarbes-i, villeurbanne-i, Le Creusot-i és ornans-i, valamint a belgiumi charleroi telephelyek vesznek részt.
A teherfuvarozási piacon működő Veolia Cargo megrendelése egy korábbi szerződés opcionális része, amelynek értelmében a társaság most tíz Prima típusú villanymozdonyt és ezek 8 éves szervizszolgáltatását rendelte meg. Ezzel a Veloia Cargónál 17-re emelkedik az Alstom mozdonyok száma. A flotta új tagjait 2008 februárja és októbere között szállítja le az Alstom.