2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Alig két hónappal az 574,8 km/órás vasúti sebességrekord felállítását követően, történetének egyik legnagyobb megrendelését kapta az Alstom az SNCF-től. A Francia Nemzeti Vasúttársaság összesen 2,1 milliárd euró értékben 80 darab TGV Duplex - 300 km/h fölötti sebességre képes - vonatszerelvény gyártására és szállítására adott megrendelést az Alstom számára.

[ajanlo=4157][igazitas=right/]Az SNCF által az Alstomnak adott megrendelés része egy további negyven TGV vonatszerelvényre vonatkozó opció is, amellyel együtt a szerződés összértéke 3,1 milliárd euró. Az első vonatszerelvényeket 2009-ben szállítja le az SNCF számára az Alstom.

A megrendelés jelentőségét az adja, hogy az egyben olyan új emeletes szerelvények bevezetését is jelenti, amelyek teljes mértékben megfelelnek már az új, az interoperabilitással, a kényelemmel valamint a beszerzési és üzemeltetési költségekkel kapcsolatos üzemeltetői elvárásoknak. Az új szerelvényeket, amely a francia, német, svájci és luxemburgi vasútvonalakon 320 km/órás sebességgel közlekednek majd, valamennyi európai hálózattal kompatibilis jelző- és biztonsági berendezésekkel, valamint a fent felsorolt országokban alkalmazott feszültséghez alkalmazkodni képes elektromos meghajtással látja el az Alstom.

A kényelmi és belsőépítészeti megoldások kialakítása terén az Alstom különös figyelmet fordít arra, hogy az új szerelvényeket a mozgáskorlátozottak is könnyen használhassák. Az 52 különleges ülőhely révén a szerelvények teljes befogadóképességének - 509 ülőhely - több mint tíz százaléka mozgáskorlátozott utasok számára kerül kialakításra.

A TGV Duplex vonatcsalád műszaki megoldásaira épülő új szerelvények öröklik elődjük már bevált szerkezeti felépítését és számos egyedi jellemzőjét, ezzel csökkentve a vonatok fejlesztési, gyártási és működési költségeit, különös tekintettel a karbantartási költségekre.

A világon jelenleg 300 km/óra feletti sebességgel közlekedő vonatok hetven százalékát az Alstom tervezte és gyártotta, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!