2p

Az amerikai focibajnokság döntője alatt szeretné kimondani a boldogító igent egy fiatal jegyespár. A nyilvánosságra áhítozóknak 2,5 millió dollárra van szükségük, mivel a kupa reklámidejét már elkelt.

Ez lenne a legemlékezetesebb bajnokság annak a fiatal párnak, amely a 2007-es Super Bowl idején szeretne egybe kelni. A titokzatos J.P. monogram mögé bújt úriember bízik a terv kivitelezhetőségében, írja az Adage. Hiszen korábban Alex Tew is sikeresen értékesítette weblapja minden egyes pixelét 1 dolláros áron, s Kyle MacDonald is hozzájutott a hőn áhított házhoz az ominózus gémkapocs elcserélésével.

J.P.-nek legalább kétmillió dollárra lenne szüksége, hogy reklámidőt vásárolhasson a kupa idejére. A vőlegény mindössze 100 ezer dollár saját tőkével rendelkezik, de máris segítőre akadt egy marketing tanácsadó személyében. Joe Morin a esküvői felvétel sugárzási jogát szeretné megszerezni, amely több reklám alapjául is szolgálhatna. A szakértő már fel is vette a kapcsolatot három gyémánt kereskedővel és két Las Vegas-i szállodával. A készülő videófelvétel felkerülve a kupa alatt hirdetők weboldalára jelentős látogatói számot generálhatna, állítja Morin. Az ötlet nem alaptalan, tavaly egy felmérés szerint mintegy 93 százalékkal nőtt a Super Bowl hirdetők weboldalainak látogatottsága.

Természetesen akadnak szkeptikusok, akik szerint J.P. úgyanannyira a képzelet szüleménye, mint Lonelygirl15 volt. De Joe Morin állítja, hogy találkozott J.P.-vel, aki sokezer társához hasonlóan baseball sapkát viselő hús-vér fiatal.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!