Ez lenne a legemlékezetesebb bajnokság annak a fiatal párnak, amely a 2007-es Super Bowl idején szeretne egybe kelni. A titokzatos J.P. monogram mögé bújt úriember bízik a terv kivitelezhetőségében, írja az Adage. Hiszen korábban Alex Tew is sikeresen értékesítette weblapja minden egyes pixelét 1 dolláros áron, s Kyle MacDonald is hozzájutott a hőn áhított házhoz az ominózus gémkapocs elcserélésével.
J.P.-nek legalább kétmillió dollárra lenne szüksége, hogy reklámidőt vásárolhasson a kupa idejére. A vőlegény mindössze 100 ezer dollár saját tőkével rendelkezik, de máris segítőre akadt egy marketing tanácsadó személyében. Joe Morin a esküvői felvétel sugárzási jogát szeretné megszerezni, amely több reklám alapjául is szolgálhatna. A szakértő már fel is vette a kapcsolatot három gyémánt kereskedővel és két Las Vegas-i szállodával. A készülő videófelvétel felkerülve a kupa alatt hirdetők weboldalára jelentős látogatói számot generálhatna, állítja Morin. Az ötlet nem alaptalan, tavaly egy felmérés szerint mintegy 93 százalékkal nőtt a Super Bowl hirdetők weboldalainak látogatottsága.
Természetesen akadnak szkeptikusok, akik szerint J.P. úgyanannyira a képzelet szüleménye, mint Lonelygirl15 volt. De Joe Morin állítja, hogy találkozott J.P.-vel, aki sokezer társához hasonlóan baseball sapkát viselő hús-vér fiatal.
Menedzsment Fórum