Minőség, megbízhatóság és hazai elkötelezettség
Az INTERSPAR ma már több mint egy hipermarket – egy olyan hely, ahol a vásárlók biztos pontot találnak a változó világban. A SPAR Magyarország 36 hipermarket egysége országszerte 142 ezer négyzetméternyi eladótéren várja a vevőket, több mint 30 000 árucikkel és több mint 2500 munkatárs elhivatott munkájával. A siker egyik kulcsa a hazai beszállítók iránti elkötelezettség: az INTERSPAR 91% feletti arányban dolgozik hazai beszerzési forrásokkal, így a vásárlás értéket is teremt.
A fejlődés folyamatos – innováció a mindennapokban
A vállalat a kezdetek óta nagy hangsúlyt fektet a megújulásra. Legyen szó új kényelmi szolgáltatásokról, elektromosautó-töltőkről, önkiszolgáló kasszákról vagy éppen egészségtudatos termékekről – a fejlődés állandó. Az INTERSPAR célja, hogy ne csak kiszolgálja, hanem inspirálja is a vásárlókat, és mindig nyújtson valami újat.
Ünnepi kampány minden vásárlónak
Idén az INTERSPAR 30 éves lett – és ezt méltó módon ünnepli. Májusban országos születésnapi kampány indult, ahol minden vásárló ünnepi hangulatban részesülhet. A játék lényege egyszerű: ha valaki 2025. május 2. és 31. között legalább 7000 forintért vásárol bármely INTERSPAR áruházban, ajándék sorsjegyet kap – és minden sorsjegy nyer! Napi 1 millió forint értékű nyereménykártya, kuponok, LED TV-k, robotgépek és sok más izgalmas meglepetés vár a szerencsésekre.
Torta, ajándék, élmény – ünnep minden tekintetben
Egy születésnap torta nélkül elképzelhetetlen. A Street Kitchen egy különleges, az alkalomra készült születésnapi tortát alkotott meg, amelynek receptjét a vásárlók is megkapják – így az ünnepi ízek akár otthon is újraalkothatók.
Három évtized tapasztalatával a jövő felé
Az INTERSPAR 30 éve bizonyítja, hogy a vásárlók iránti figyelem, a folyamatos megújulás és a stabil értékek együtt biztosítják a hosszú távú sikert.
(x)