1p

A Live PR nyerte meg a Sió márka harmincadik születésnapjához kapcsolódó pr-kommunikációs kampány megtervezésére és végrehajtására kiírt pályázatot. A Sió-Eckes meghívásos tenderen öt résztvevő közül választotta az ügynökséget.

A 2007 év végéig tartó együttműködés célja, hogy a Magyarország legrégebben piacon lévő, piacvezető gyümölcslémárkájának számító Sió történetét és értékeit minél szélesebb körrel ismertesse meg. A kampány márciusban kezdődik és szeptemberben zárul. "Számos ötletünk megvalósításának előkészítését már meg is kezdtük, a részleteket a nagyközönség a március eleji beharangozó sajtótájékoztatón ismerheti meg" - mondta Náray Vilmos, a Live PR ügyvezetője.

A Live PR független magyar pr-kommunikációs cég ügyfelei közé tartozik a Magyar Cukor, a Tetra Pak, a Siemens, az Antenna Hungária, a Wienerberger, a Hörmann, a TNT, a Boehringer Ingelheim Pharma és a Magyar Közterületi Reklám Szövetség.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!