1p

Az elektronikus útdíj kommunikációjára kiírt tender a kormány "házi" médiaügynöksége, az I.M.G. nyerte. A keretmegállapodás nettó értéke 377 millió forint.

Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A keretmegállapodás értéke nettó 377 millió forint.

Az öt ajánlattevő közül június 19-én hirdetett nyertest az ajánlatkérő. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes úgy, hogy 80-as súlyszámmal a médiavásárlások ellenértéke szerepelt az értékelésben, míg a PR feladatok és a call center szolgáltatások ellenszolgáltatásának értékéhez 20-as súlyszám kapcsolódott.

Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!