Átfogó kampányt indít az NFT az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) és a Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) népszerűsítésére. Korábban már kiírtak egy pályázatot, amely a pr- és marketingkommunikációs feladatokra vonatkozott. A két éves időszakra összesen 771 millió forintot szánt az NFÜ.
A most kiírt pályázat az átfogó lakossági ATL-kommunikációs stratégia megtervezésére és a kampányok teljes körű megvalósítására vonatkozik ugyancsak két éves időtartamra. A becsült érték nettó 383 333 333 millió forint. A keretmegállapodás alapján a szerződések értéke és gyakorisága az operatív programok előrehaladásától függően átlagosan évente 2-2 szerződés, a feladat jellegétől függően szerződéskötésenként kb. 100 millió forint értékben.
Hasonlóan a már korábban meghirdetett tenderhez itt is négy ügynökséget fognak kiválasztani és mindegyik céggel két évre kötnek keretmegállapodást.
Menedzsment Fórum