Annak ellenére, hogy az Adidas egyik legfontosabb támogatott csapata, a címvédő spanyol válogatott már a csoportkörben elbúcsúzott, az Adidas vezérigazgatója, Herbert Hainer meglehetősen optimista. Szerinte ugyanis 2 milliárd euró bevételük lesz 2014-ben pólók, cipők és labdák eladásaiból.
A cégvezető úgy véli, hogy a világbajnokság alatt 40 millió darabot adhatnak el az eseményre készült labdából, melyet Brazuca névre kereszteltek. Emellett 8 millió mezt is értékesíthet a vállalat.
A világbajnokságon a spanyolok búcsúja után az Adidas az argentin válogatottban, és a cég egyik arcának számító sztárban, Messiben bízhat leginkább. Illetve abban, hogy a tradicionálisan Adidast hordó német válogatott a végsőkig talpon maradó európai csapatok között marad.
Az Adidas egyébként nagy versenyben van a Nike-kal, amely szintén a világbajnokságtól reméli forgalmának élénkítését. Bár a labdákat továbbra is az Adidas szállítja, idén történt először, hogy a Nike több csapatnak lett a szponzora, mint a német versenytársa. Az amerikai cég adja a mezt a házigazda brazil válogatott mellett az esélyesek közül Hollandia és Franciaország nemzeti tizenegyének is.
mfor.hu