A közbeszerzés tárgya a népegészségügyhöz, ezen belül az egészséges életmódhoz kapcsolódik. A minisztériumban elkészült koncepcióhoz kell az ajánlattevőnek elkészítenie a pr-kommunikáció és a médiastratégia akciótervét, továbbá annak komplex megvalósítását, kivitelezését is vállalnia kell. A minisztérium a feladatra 430 ezer forint keretösszeget állapított meg, amelyet tartalmaz a saját költségvetése.
Nem tehet ajánlatot az a cég, amelynek a mérlege 2005-ben és 2006-ban negatív volt, illetve amelynek az előbbi évek bármelyikében nem volt nettó 450 millió forintnyi forgalma, ezen belül pedig nem tett ki 300 milliót a közbeszerzésen elnyert pr-kommunikációs kampány megtervezése, teljes körű lebonyolítása.
Az Egészségügyi Minisztérium az összességében legelőnyösebb ajánlatot fogadja el nyertesnek. Az értékeléskor legnagyobb súllyal a kreatív megvalósítás, a stratégiai gondolkodás, illetve "az ernyőkampány és a kampány összhangja" esik latba. A részvételre március 3-ig lehet jelentkezni, ehhez meg kell vásárolni a nettó 30 ezer forintba kerülő dokumentációt.