Hazánk két vezető vásárlói közössége, a ScienNet, illetve a Lyoness jelenleg 351, illetve 162 ezres törzsvásárlói bázissal rendelkezik. A cégek vezetőinek információi szerint a Lyoness ügyfélbázisa tavaly több mint kétmilliárd forintért vásárolt a hálózathoz csatlakozott boltokban, míg a ScienNet tervei idén 17,5 milliárdos költést várnak a törzsvásárlóiktól.
"Ügyfélszámunkat 2010 év végéig szeretnénk 500 ezer főre növelni, termékpartnereinknél a célunk, hogy minden településen legyenek üzleteink." – tájékoztatta a Világgazdaságot Csutka István, a Lyoness Hungary Kft. promóciós vezetője. A Lyoness idén 500 ezer főre szeretné emelni ügyfélszámát.
"Mi szeptemberben indítunk országos reklámkampányt mintegy 300 millió forint értékben. Akkor lennénk igazán elégedettek, ha év végéig elérné az egymilliót a törzsvásárlóink száma" – mondta Leinemann Zsolt, a ScienNet hazai partnercége, a Headmin Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: már most, hogy még nem is reklámozzák magukat, havonta mintegy 25-30 ezer ember csatlakozik a közösséghez. "A tagjaink közül becsléseink szerint 50-60 ezren élnek a rendszerből" – mondta Leinemann a Világgazdaságnak.