Nettó 5 milliárd 905 millió forintos megbízást kapott Balásy Gyula New Land Media Kft.-je és Lounge Design Szolgáltató Kft.-je a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól "Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására", írja a 24.hu a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött dokumentáció alapján. Az idézett, elég bonyolult megfogalmazást eddig a plakátkampányokra használták, szóval valószínűleg most is ez következik.
Balásy cégei ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is: munkát kap a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft., a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft., illetve az extrán kormányközeli Századvég Politikai Iskola Alapítvány.
Az NKOH az ajánlattételi felhívást szeptember 10-én küldte ki Balásy cégeinek, az ajánlat elfogadásáról szóló összegzést pedig szeptember 12-én már nyilvánosságra is hozták. A kampány témájáról nem szól a dokumentáció, de Balásy cégei nagyon rutinosak ezen a terepen, első és legemlékezetesebb gurításuk a "Ha Magyarországra jössz... "-kezdetű gyűlöletplakátok voltak.
Az újabb plakátolás az NKOH gigászi, 75 milliárdos keretszerződésén belül valósul meg. Ebben eredetileg a kormány korábbi kommunikációs kedvencei, Csetényi Csaba és Kuna Tibor is részt kaptak, de a kegyvesztettnek tűnő vállalkozók cégeit kizárták, mivel a Közbeszerzési Hatóság szabálytalanságokat tárt fel náluk.