1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Royal Philips Electronics az Omnicom csoporthoz tartozó DDB worldwide reklámügynökséget választotta globális reklámbüdzséjének kezelésére.

Az adweek információ szerint a DDB hozzávetőlegesen 600 milliós reklámbüdzsét fog kezelni. A kiválasztás nem nevezhető nyíltnak, mivel a Philipsnél nem vették figyelembe, az egyébként szintén nekik is dolgozó Publicis Grouphoz tartozó Leo Burnett ajánlatát. A Philips marketing vezetője, Andrea Ragnetti év eleji csatlakozása óta, az elsődleges célja egy nagy ügynökség kiválasztása volt, ami a jelek szerint sikerült is neki. A Philips a későbbiekben csak speciális projektek területén kívánja igénybe venni a Leo Burnett szolgáltatásait- írja az adweek.com.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!