Még 2017 végén hozta létre Mészáros Lőrinc két zászlóshajó cége (R-Kord Kft. és Mészáros és Mészáros Zrt.) az RM International Zrt.-t, mely nem titkoltan a Budapest-Belgrád vasútvonal építésének projektcége. A beruházás ugyan némi csúszással kezdődött el, de ennek köszönhetően már 2020-ban is kimutatható, érdemi pénzmozgás volt a cégnél. 2021-ben aztán egy nagyságrenddel nagyobb számokat rögzítettek az éves beszámolóban.
Egy év alatt több mint az ötszörösére nőtt a cég árbevétele, 3 milliárd forint után már 16,7 milliárdot könyveltek el, az azonban nem derül ki, hogy minek köszönhető ez a megugrás. Ezzel párhuzamosan a költségek is nagyot emelkedtek. 2,1 milliárd után több mint 12 milliárd forint anyagjellegű ráfordítást számoltak el, melynek nagy része alvállalkozói díj a kiegészítő melléklet szerint.
Hogy ez hogy oszlik meg az alvállalkozók között, arra vonatkozóan nincs információ, az viszont tudható, hogy közöttük van több Mészáros-érdekeltség, Mészáros-gyerekek cége, valamint Mészáros Lőrinc testvérének cége is.
Az új dolgozók felvétele pedig a személyi jellegűeket is megdobta. 226 millió forint után 502 milliót számoltak el a 25 dolgozóra. Átlagfizetésük a bérköltség alapján 1,6 millió forintra jön ki.
Végeredményben a cég nyeresége 626 százalékkal növekedett egyetlen év alatt és 2,3 milliárd forint profitot könyvelhetett el az előző évi 330 millió után. Ezt az összeget teljes egészében kifizetik osztalékként a tulajdonosok, a két Mészáros-cég.