"A magyar gazdaságot sújtó recesszió és a médiapiac más területeit érintő visszaeséssel szemben 2012 harmadik negyedévében 6,7 százalékkal növekedett a felmérésben résztvevő cégek online és mobil reklámbevétele 2011 azonos időszakához képest" - olvasható a szerkesztőségünknek küldött közleményben. Az index megállapításához szükséges adatbevallás önkéntes, a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt a résztvevő cégek vonatkozásában. "A bevallásban résztvevő médiatulajdonosok és sales house-ok száma és mérete alapján kijelenthetjük, hogy a NORI átfogó képet mutat a magyar online és mobil reklámpiac aktuális teljesítményéről" - áll a közleményben.
Mivel a felméréshez új cégek is csatlakoztak, ezért a PwC az első és második negyedéves adatokat is újraszámolta, mely szerint az év elején 3,1 százalékos, a második negyedévben pedig 0,5 százalékos volt a bővülés tavalyhoz képest.
mfor.hu