1p

A HP digitális nyomdagépei három hónapig napi 24 órában üzemelve értek el rekord teljesítményt.

Rekord mennyiségű személyre szóló címkét gyártott Indigo WS6000 digitális nyomdagép sorozatával a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázs kampányához a HP. Az itthon „Neked is egy Coca-Cola” néven futó kampány Európa szerte május 1-én indult és augusztus végéig tart.
 
A 32 európai országában futó kampány célja, hogy a Coca-Cola fogyasztóival közvetlen kapcsolatot alakíthasson ki. Az ikonikus Coca-Cola logót a 150 legnépszerűbb utónév, becenév vagy szeretettel kapcsolatos kifejezésre cserélték a Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zéró palackokon a kampányban résztvevő országokban.
 
A gyártás során a hagyományos nyomtatási technológiát kombinálták a HP Indigo digitális nyomtatási technológiával, hogy 800 millió kiváló minőségű perszonalizált címke készülhessen a kampányhoz.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!