A korábbi vezér, Berta Zsolt a Tópark Üzemeltető Rt. vezérigazgatójaként folytatja pályáját. A hirtelen jött felkérés 10 év munkájának a kiteljesedése a távozó vezér életében, a helyét átvevő Erdélyi a felkérésig a cég marketing és hálózatfejlesztési igazgatójaként tevékenykedett.
Járt utat járatlanért hagyj el
"2007 végéhez közeledvén, minden cég életében eljön a számadás ideje. Azt gondolom, hogy egyértelmű sikereket arattunk ebben az évben és tesszük ezt a még hátralévő másfél hónapban. Örömmel jelentem ki, hogy mindig egy lépéssel a piac előtt, járatlan utakon járunk és olyan módszereket alkalmazunk, melyek eddig Kelet-Közép-Európában ismeretlenek voltak. Célunk, hogy markánsan megkülönböztethetőek legyünk árukínálatunkban, hitvallásunkban és megjelenésünkben egyaránt" - fejti ki Berta Zsolt.
"Sikereinket tanúsítja, hogy a nulláról építettük fel zöld-stratégiánkat, mely kiemelt szerepet kap a jövőben, ismét hibamentesen abszolváltuk ISO tanúsítványunkat, átalakítottuk értékesítési rendszerünket és nem utolsó sorban sikeresen végrehajtottuk az arculatváltást, egyben stratégiaváltást. Cégünk zászlajára tűztük új jelszavainkat: emberközpontúság, innováció, professzionalitás, stabilitás, megbízhatóság."
Sikerre segítjük a kisvállalkozásokat
"A rengeteg változás miatt eddig kissé háttérbe szorult az ÁPISZ franchise hálózatunk fejlesztése, de terveink szerint 2008-tól gombamód szaporodnak meg a franchise üzleteink" - avat be a cég terveibe Erdélyi Sándor. „A hálózatba belépők válláról számos terhet veszünk le: egységes, a hazai piacon vezető logisztikai és informatikai hátteret nyújtunk, közel 20 ezer cikkelemes áruválasztékot kínálunk, 60 év tapasztalatát és tudásbázisát állítjuk franchise partnereink mögé és nem utolsó sorban újra használatba vesszük az ÁPISZ brandet, mely még ma is Magyarország egyik legismertebb márkaneve."
Magyarországról egész Európát
A nemzetközi piacra lépés ma már sokkal egyszerűbb, mint azt bárki gondolná. Az ÁBP 2004. november óta tagja a szinte egész Európát, 22 országot lefedő irodaellátó szövetségnek, az EOSA-nak (Európai Irodaellátók Szövetsége). Ebbe a társulásnak kizárólag független, nemzeti keretein belül dolgozó, piacvezető cégek léphetnek soraiba, melyek a nemzetközi ellátást lokális tudásháttérrel biztosítják.
"A Szövetségen keresztül képesek vagyunk a teljes EU-t és Európán kívüli fejlett piacokat is elérni. Cégünk tudásbázisát szintén erősíti a Szövetség, a stratégiai fontosságú információkból az EOSA közös tudásbázist működtet, mely minden tagszervezet számára szabadon hozzáférhető, így a normál idő tört része alatt jutunk hozzá a számunkra lényeges háttértudáshoz. Felgyorsul cégünk tanulási folyamata, így az új információkat képesek vagyunk a gyakorlatba is gyorsan átültetni" - osztja meg Erdélyi Sándor az EOSA-tagság előnyeit.
www.a-bp.hu (x)