Az IDC tanulmányával összhangban, amelynek összefoglalójáról ma számolt be a menedzsmentfórum, erőteljes növekedést mutat az év első hat hónapjában a német e-kereskedelem.
A Die Welt hétfői száma szerint a forgalom 30 százalékkal bővült az előző év hasonló időszakához képest. Bár Németországban az idei évben a teljes kiskereskedelem 1 százalék körüli visszaesése várható, az online piac a karácsony körüli forgalmat is beszámítva akár 38 százalékkal bővülhet (szerk: bár önmagában biztató az e-kereskedelem ilyen mértékű növekedése, ugyanakkor a teljes kiskereskedelem visszaesése azt jelzi, hogy az online értékesítés még mindig csak nagyon kis részét képezi a teljes kiskereskedelemnek).
Emlékeztetőül az IDC tanulmánya megállapítja, hogy a nyugat-európai elektronikus piac 70 %-át Németország, Nagy-Britannia, Olaszország és Franciaország adja.
AZ IDC tanulmányával összhangban: bővült a német e-kereskedelem
Az IDC tanulmányával, amelynek összefoglalójáról ma számolt be az menedzsmentfórum, összhangban erőteljes növekedést mutat az év első hat hónapjában a német e-kereskedelem.