Az első tíz nap alatt 8847 háztartás választotta az új szolgáltatást, a BTel 100 ezres ügyfélkörének közel tíz százaléka élt az új lehetőséggel. A közlemény szerint az Xprime nemcsak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról is "tömeges" érdeklődés mutatkozik a termék iránt. A szolgáltatás lényege, hogy böngészés közben a rendszer meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklámblokkot, amelyet ha megnéz, és utána jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket gyűjthet. A krediteket a következő számlán jóváírja a Btel, ezzel csökken, sőt le is nullázódhat az ügyfél internet előfizetésének havidíja.
Takács Krisztián, a BTel elnök-vezérigazgatója a közleményben arról is beszámolt, hogy az Xprime napokon belül új szolgáltatásokkal egészül ki. A társaság januári sajtótájékoztatón azt közölte, hogy a projektnek köszönhetően 2014-ben mintegy 2,5-szeres árbevétel-növekedéssel számol:a tavalyi 4 milliárd forintot meghaladó éves árbevétel után az idén több mint 10 milliárd forint bevételt vár. Három év múlva, 2017-ben pedig már 15 milliárd forint árbevétel szerepel a társaság üzleti tervében, amely az idén 1,2 milliárd, 2017-ben pedig 3,6 milliárd forintos adózás utáni eredménnyel számol.
A társaság szlovák, osztrák és német leányvállalatai várhatóan az első negyedévben megkezdik működésüket. A BTel összesen hét európai országban szeretne közvetlenül megjelenni még az idén, további országokban pedig tárgyalásokat folytat a termék franchise jogainak értékesítésére. Az Xprime az európai piacon jogvédett.
MTI