A cég szóvivője szerint egy 0,3 hüvelykes rés volt az orr bal oldala és a pilótafülke között, ám ennek semmi kapcsolata nincs a repülőgép törzsével. A Boeing szerint a hibát kijavították. Mint Mary Hanson vállalati szóvivő mondta: az ilyen problémák természetes velejárói egy új fejlesztésnek, készüljön a gép carbonszálas anyagból mint a 787-es vagy alumíniumból mint számos más repülő. A mérnökök a gyártási folyamat alatt komoly figyelmet fordítanak az esetlegesen adódó ilyen jellegű problémákra, és ezeket menet közben tudják korrigálni.
A Boeing számára kulcsfontosságú, hogy a Dreamliner névvel illetett 787-est sikeresen forgalomba állíthassák a jövő év tavaszán, ez a modell ugyanis, amely a céget a korábbi gödörből kirángatta. A társaság erre a típusra kapta az elmúlt időszakban a legtöbb megrendelést, aminek köszönhetően visszavette a repülőgépgyártók versenyében a vezető pozíciót az Airbustól.
Mint ismert, az európai gyártó nagy reményű fejlesztése, a világ legnagyobb utasszállítójának szánt A380-as gyártása kapcsán a tavalyi évben komoly gondok adódtak. Ennek következtében a szállítások két éves csúszást szenvedtek, ami a cég nyereségét is alaposan padlóra küldte. Az Airbus januárban jelentette be, hogy a cég németországi gyárában ellenőrizték a gép teljes villamosvezeték-rendszerét és hogy az összes egység működőképes-e, miután a mérnökök az elektronikus rendszer korábbi hibáját kijavították.