A világ második számú gyorsétteremlánca közölte, hogy a 12 év alatti gyermekeknek szóló reklámjaiban a táplálkozási irányelveket fogja követni, és korlátozza az 560 kalória feletti termékek reklámjait, jelentette az AP hírügynökség.
A folyamat részeként a Kids Meals menük része lesz a Chicken Tenders csirkeszeletek, a cukormentes almaszósz, valamint az alacsony zsírtartalmú tej, mely így összesen 305 kalóriát és 8,5 grammos zsírtartalmat ér el. Az étteremlánc szerint a teljes átállás 2008 körül valósulhat meg.
Az egészségesebb kínálat új terméke lesz a BK Fresh Apple Fries is. A piros almát a hasábburgonyához hasonlító szeletekre vágják, és a sültkrumpliéhoz hasonló csomagolásban kínálják.
Az elmúlt években egyre több gyorsétterem-lánc bővítette egészségesebb ételekkel menükínálatát. A McDonalds almaszeleteket kínál alacsony zsírtartalmú karamellamártással, valamint szintén alacsony zsírtartalmú tejjel a gyermekekre szabott Happy Meal menüjében, míg salátákat és gyümölcsparfékat a hagyományos menüiben. A Wendys szintén salátákkal, joghurtos műzlivel, valamint mandarinnal és naranccsal bővítette kínálatát.