2p

2007. januárjától a Café Csoport segíti a Dove magyarországi képviseletének kommunikációs tevékenységét.

A megbízás a Dove teljes 2007-es márkaaktivációját, a legnagyobb nemzetközi szépségápolási kutatásának teljes körű kommunikációját, valamint a Kampány a valódi szépségért kommunikációs támogatását foglalja magában.

A Dove alapvetően kreatív tervek készítését és megvalósítását várja az ügynökségtől, valamint médiakapcsolati munkájához kér támogatást, amelybe beletartozik a médiakapcsolatok kiszélesítése, sajtóanyagok készítése és sajtóesemények szervezése. A kommunikáció számos eszközt ölel fel a közterületi megjelenésektől kezdve a sajtóhirdetéseken át egészen a Valódi Nők Klubja elnevezésű közösségi oldalig.

"A kreatív koncepció lényege alapvetően az volt, hogy a kommunikáció támogassa a Mindennapos Dove hidratálás, gyönyörű bőr szlogent. Nekünk valódi válaszokra van szükségünk, és ehhez valódi nők véleményét kérjük a márkáról, a termékekről. A kreatív anyagokon is valódi nők jelennek meg" - nyilatkozta Fábián Csilla, a Dove brand menedzsere.

A korábban más márkákon közösen elért sikerek alapján a Cafét közvetlenül kérték fel a Dove kommunikációs tevékenységének támogatására. Az ügynökségen belül a Café Contact a BTL, a Café PR a pr-kommunikációs tevékenységgel kapcsolatos feladatokat látja el, a vizuális tervezésen a Café Design, az online eszközökön pedig a Café Interactive dolgozik. A Café korábban olyan márkákat és projekteket támogatott az Unileveren belül, mint a Cif és Knorr márkák építése, valamint a Mi Világunkhoz köthető CRM-tevékenység.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!