2p

A Cisco bejelentette, hogy az Airbusnál befejeződött a Cisco egységes kommunikációs rendszerének (Cisco Unified Communications) kiépítése, amely hozzájárul a szervezeten belüli együttműködés javításához, növeli a termelékenységet és leegyszerűsíti a 45 ezer alkalmazott munkáját kiszolgáló hírközlési infrastruktúrát.

Az Airbus a hagyományos alközpontjairól teljes mértékben IP alapú telefonrendszerre állt át, amelyhez Franciaországban 30 ezer, az Egyesült Királyságban 10 ezer mellékállomás kapcsolódik. Az Airbus valamennyi telephelyét a Cisco Unified Communications Manager hívásfeldolgozó szoftvere szolgálja ki.

A légiközlekedési vállalat IP-kommunikációs rendszerének megvalósítására és ötéves üzemeltetésére vonatkozó szerződést 2005-ben kötötték az Orange Business Services szolgáltató és rendszerintegrátor vállalattal, amely a France Telecom csoporton belül az üzleti kommunikációs megoldásokért és szolgáltatásokért felelős.

A Cisco egységes kommunikációs rendszere az Airbus franciaországi és angliai telephelyeken dolgozó valamennyi munkatársát egységes hírközlési szolgáltatásokhoz juttatja. A kezdeti lépéseket és a tervezést követően az Orange Business Services kilenc hónap alatt építette ki a központi architektúrát, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!