Az Airbus a hagyományos alközpontjairól teljes mértékben IP alapú telefonrendszerre állt át, amelyhez Franciaországban 30 ezer, az Egyesült Királyságban 10 ezer mellékállomás kapcsolódik. Az Airbus valamennyi telephelyét a Cisco Unified Communications Manager hívásfeldolgozó szoftvere szolgálja ki.
A légiközlekedési vállalat IP-kommunikációs rendszerének megvalósítására és ötéves üzemeltetésére vonatkozó szerződést 2005-ben kötötték az Orange Business Services szolgáltató és rendszerintegrátor vállalattal, amely a France Telecom csoporton belül az üzleti kommunikációs megoldásokért és szolgáltatásokért felelős.
A Cisco egységes kommunikációs rendszere az Airbus franciaországi és angliai telephelyeken dolgozó valamennyi munkatársát egységes hírközlési szolgáltatásokhoz juttatja. A kezdeti lépéseket és a tervezést követően az Orange Business Services kilenc hónap alatt építette ki a központi architektúrát, áll a társaság közleményében.